خرید تلویزیون از گناوه بهترین تلویزیون ها برای هر بودجه

از ال سی دی های مقرون به صرفه گرفته تا مدل های OLED فانتزی ، این تلویزیون های مورد علاقه ما برای هر بودجه هستند.

برای صفحه جدید ذخیره می شوید؟ برای کمک به شما در حرکت کردن ده ها مدل تلویزیون به ظاهر یکسان از سامسونگ ، ال جی ، ویزیو ، TCL و سایر تولید کنندگان ، ما چند مورد از موارد مورد علاقه ما را انتخاب کردیم - از جمله بهترین تلویزیون مطلبی که می توانید خریداری کنید ، تلویزیون با بودجه مورد علاقه ما ، و چند گزینه عالی بین. تمام این مدل ها دارای وضوح 4K Ultra HD هستند زیرا دلایل خوبی زیادی برای خرید HDTV استاندارد وجود ندارد (و نه بسیاری از آنها برای فروش).

بعد از اینکه یک تلویزیون جدید بدست آوردید ، خرید تلویزیون از گناوه در یک نوار صوتی خوب و استریم جریان تلویزیون سرمایه گذاری کنید. پشیمان نخواهید شد حتما راهنمای خریدهای دیگر ما را بررسی کنید.

بروزرسانی شده در دسامبر 2019: ما برخی از لینک ها و قیمت های به روز شده را اضافه کردیم. در غیر این صورت برچسب گذاشته شده است ، هر تلویزیون که به آن وصل می شویم 55 اینچ است. اغلب در سایت خرده فروشان اندازه های بزرگتر و کوچکتر وجود دارد ، اما این اندازه برای اکثر اتاق های نشیمن بسیار مناسب است.

بهترین ها به طور کلی
TCL 6-Series (2019)

بیشتر ما بودجه غارنشین برای تلویزیون جدید نداریم ، اما ما می خواهیم یکی از آنها را بخریم که دوام داشته باشد. برای همین ، تلویزیون مورد علاقه ما امسال TCL 6-Series است ، یک مدل 4K زیبا که با فناوری پیشرفته مانند نقاط کوانتومی (عالی برای رنگ های روشن) و کم رنگی محلی (برای سیاهان عمیق تر) با رابط داخلی Roku ازدواج می کند.

TCL با قیمت رقابتی شناخته شده است و سری 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست ، کیفیت تصویر را از مدل های ال جی و سامسونگ انتظار می رود که قیمت آن تقریبا دو برابر است. حتی از پشتیبانی Dolby Vision ، فرمت دامنه پویای مورد علاقه ما ، که رنگهای بسیار واضحی را ارائه می دهد.

بهترین عکس
LG C9 OLED (2019)

اگر می خواهید بهترین تصویر ممکن را داشته باشید ،  خرید تلویزیون از گناوه باید به دنبال تلویزیون OLED باشید و LG تنها سازنده تلویزیون است که آنها را تولید می کند (سونی حتی نمایشگرهای OLED خود را از LG خریداری می کند).

تلویزیون های OLED ال جی به یک دلیل ساده بهتر هستند: آنها تنها تلویزیون هایی هستند که پیکسل را با پیکسل روشن می کنند. آنها نور پس زمینه ندارند. بنابراین وقتی قسمت های سیاه صفحه را می بینید ، تا حد امکان سیاه هستند. رابط WebOS ال جی مورد علاقه ما نیست (هرچند که از راه دور به سبک Wiimote شرکت برای وارد کردن رمزهای عبور استفاده می کنیم) ، اما کیفیت تصویر هر کیفیتی را که دارد ، به دست می آورد.

 

اگر می توانید با مراجعه به سایت خود ، مجبور شوید که بتوانید OLED را تماشا کنید ، تلویزیون ال جی را قادر خواهید ساخت تلویزیون خود را ارائه دهید و یا LG LG را قادر سازنده تلویزیون خود را ارائه دهید (ارائه دهنده خدمات OLED خود را از ال جی می توانید).

تلویزیون های OLED الجی به یک فرصت ساده تر: می توان آن را محدود کرد که به تلویزیون پیکسل روشن با پیکسل روشن باشد. می توانید نور را بخواهید می توانید با دیدن این قسمت از سایت خود را ببینید. شرکت رابط وب ال جی محدود کننده ما (هر کدام که ​​از راه دور به شرکت Wiimote است که می توانید آن را برای رمزگشایی استفاده کنید می توانید) ، خرید تلویزیون از گناوه و همچنین با کیفیت بهتر هر کدام از آنها را در دسترسی قرار دهید.

منبع :

https://fullvezion.com/