بهترین هولدر موبایل اگر رانندگی می کنید ، نباید از تلفن خود استفاده کنید. در آنجا ، من آن را گفتم متأسفانه ، تقریباً هیچ کس این توصیه ها را رعایت نکرده است ، خود من نیز آن را شامل می شد. از آنجا که باید نقشه ها را مشاهده کرد ، پادکست ها باید پخش شوند ، پیام های متنی باید به آنها نگاه شود (اما هرگز به آنها پاسخ داده نمی شود ، مگر اینکه از طریق صدا) و غیره.

اما بیایید با آن روبرو شویم: این بسیار خطرناک است.

استفاده از تلفن خود هنگام رانندگی کار سختی است. بهترین هولدر موبایل اما کمی باهوش تر نیست ، که با نصب گوشی خود بر روی داشبورد یا شیشه جلوی ماشین شروع می شود.

و بگذارید فقط بگویم یک میلیون گزینه وجود دارد. در زیر تعداد انگشت شماری از آنها را با هر نوع مزایا و جوانب مثبت گرد آورده ام.
شیشه جلو و داشبورد جهانی

تقریباً به طور حتم این موارد را دیده اید: ماسک های فنجان و / یا اتصالات چسب با گهواره هایی که گوشی شما را در جای خود نگه می دارد. توصیه من: از تنوع شیشه جلو اتومبیل خود را پاک کنید ، زیرا این لیوان های مکش معمولاً برای همیشه باقی نمی مانند - و آخرین چیزی که شما می خواهید این است که وقتی نوبت تیز می خورد یا ضربه ای به شما وارد می کند ، تلفن شما روی خط قرار می گیرد.
mpow-universal-dashboard-mount

قبل از اتصال این ماسک چسبنده فنجان ، داشبورد شما کاملاً تمیز باشد.
موپو

علاوه بر این ، مجهز به شیشه جلو اتومبیل با بازوهای دراز ، تمایل به لرزیدن زیاد دارد ، خصوصاً با تلفنهای بزرگتر. این دلیل دیگری برای جستجوی مادربرد داشبورد است. (اگر به یک مورد دیگر احتیاج دارید: برخی ایالت ها قوانینی را دارند که هر چیزی را که از شیشه جلو اتومبیل استفاده می شود ممنوع کند.)

یک گزینه خوب: این صفحه داشبورد جهانی Mpow که در حال حاضر 10.99 دلار در آمازون است. این یک فنجان مکش قوی و چسبنده است که می تواند در داشبورد شما ایمن باشد ، تکیه می کند و در صورت داشتن خط تیره عمیق ، بازوی تلسکوپی را در خود جای می دهد.

گهواره ای با بهار آن می تواند تقریباً به هر اندازه تلفن هایی را در خود نگه دارد ، و یک دکمه سریع انتشار وجود دارد که باعث می شود استخراج آسان شود.
اسلات سی دی
ipow-cd-slot-smartphone-mount.jpg
بزرگنمایی تصویر

یک اسمارت فون با اسلات هوشمند CD ، مانند این از Ipow ، می تواند جایگزین مناسبی برای ماساژور باشد - اما تنها در صورتی که شکاف سی دی شما نزدیک به قسمت بالای تیزهوش باشد.
Ipow

سی دی ها را به خاطر می آورید؟ آن چیزهایی که قبلاً برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کردید؟ اگر ماشین شما دارای دستگاه پخش سی دی است که بیشتر در حالت خفته قرار دارد ، می توانید با تبدیل آن به یک نقطه نصب ، آن شکاف را به خوبی استفاده کنید.

با این وجود ، بسته به جایی که سی دی پلیر شما در آن قرار دارد ، بهترین هولدر موبایل این ممکن است راه حل خوبی نباشد. به عنوان مثال اگر پایین باشد ، تلفن شما به اندازه کافی برای استفاده عملی نصب نمی شود. بعلاوه ، این فرصت خوب وجود دارد که تلفن شما دسترسی به کنترل های رادیویی شما یا احتمالاً سایر موارد داشبورد مهم را مسدود کند. (و اگر هنوز به سی دی گوش می دهید ، "ناف گفت:"

برعکس این است که با هوای گرم یا سرد مانند هواکش مایع منفجر نمی شود (به تصویر زیر مراجعه کنید) ، و احتمال دارد که مانند ماسک فنجان مکش شل شود.

اگر فکر می کنید راه حل CD-Mount راه پیش روی شماست ، دو گزینه دارید: گهواره و آهنربا. به عنوان مثال ، این Ipow mount به گهواره ای بهاری تکیه می کند که می تواند تقریباً در هر زاویه دید ، روی یک اتصال توپ محور باشد. جالب توجه است ، این قول می دهد که سی دی ها حتی در هنگام نصب مانیتور هنوز پخش خواهند شد - اگرچه بدیهی است که شما نمی توانید دیسک ها را بدون جدا کردن نصب یا حذف کنید. محصول Ipow در حال حاضر با 12.89 دلار به فروش می رسد.

TechMatte یک اسلات شکاف سی دی مشابه ایجاد می کند ، مکانی که به جای گهواره از آهنربا استفاده می کند و فقط 9.79 دلار قیمت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع سوارها ، ادامه بخوانید.
سوار آهنربا

اگر تلفن شما درون یک کیس زندگی می کند ، یک صفحه فلزی نازک را داخل آن بکشید یا حتی یکی را به عقب بچسبانید. این امر به شما امکان می دهد تا به هر تعداد سوار مغناطیسی بپیچید - مطمئناً سریعترین و آسانترین راه برای اسکله کردن و باز کردن قفل تلفن شما هر بار که وارد می شوید و از اتومبیل خود خارج می شوید.

به عنوان مثال ، WizGear انواع سوار مغناطیسی می کند ، مانند این 8 دلار که به یک دریچه هوا می چسبد:
wizgear-magnetic-mount.jpg

سوار مغناطیسی کوچک مانند این می تواند به دریچه هوا وصل شود یا به داشبورد بچسبد.
WizGear

من به خصوص مانتوهای هواکش را دوست ندارم ، در درجه اول به دلیل اینکه مانع از این کار می شوند که هواکش انجام شود: ماشین را گرم کنید یا خنک کنید. و اگر نمی توانید جریان هوا را برای آن هوا خاموش کنید ، اکنون تلفن شما با هوای گرم یا سرد منفجر می شود. (حالت دوم خوب است ، اما قطعاً تلفن شما به گرمای بیشتری احتیاج ندارد.)

مسئله بالقوه دیگر در مورد آهن ربا: اگرچه آنها به داده های شما آسیب نمی رسانند یا بهترین هولدر موبایل در پیمایش GPS تداخل ایجاد نمی کنند ، صفحه فلزی شما باید داخل کیس خود بچسبانید (یا در پشت تلفن) می تواند در شارژ بی سیم تداخل ایجاد کند. (در آیفون X من (612 دلار در والمارت) ، من به جای اینکه در نزدیکی مرکز قرار داشته باشم ، می توانم کار کنم که صفحه را پایین بیاورم.)

تمام آنچه گفته شد ، این انتخاب ارجمند من برای Mustang و آیفون من در سال 2008 بود. فورد یک فضای خالی جلوی کامل بین دو دریچه دارد. من آهنربای WizGear را در آنجا گیر کردم ، صفحه فلزی را به قسمت بیرونی کیس خود اضافه کردم و اضافه کردم: یک راه حل نصب مناسب. (عکس بالا را ببینید.)
این را تماشا کنید: چگونگی استفاده از هندزفری Google Maps
1:06

هر اتومبیل کمی متفاوت است و من گمان می کنم هر کسی هنگام نصب تلفن خود ترجیحات مختلفی داشته باشد. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید یک لیتر خرج کنید

منبع :

http://elmas.ir/forum/member.php?3716-kashki49